Schema / tider för pass

Måndag

kl 07.00 Styrka/stabilitet
kl 17.30 Styrka/kondition

Tisdag

kl 12.00 WOD
kl 18.00 Styrka/stab
kl 19.00 WOD

Onsdag

Kl 12.00 Styrka/stab
Kl 18.00 Styrka/kondition
Kl 19.00 Styrka/stab

Torsdag

Kl 18.00 Styrka/stab
Kl 19.00 WOD

Fredag

Kl 07.00 Styrka/stab
Kl 12.00 WOD

Lördag

kl 09.00 Styrka/stab


Söndag

Kl 16.00 Styrka/stab
Kl 17.00 Styrka/kondition

Passbeskrivning

Styrka / Stabilitet

Passet där vi under lugnt tempo fokuserar träningen till stabilisering av bål, höft, skuldra samt arm och ben. Passet börjar med en uppvärmning i rörlighetens tecken för att fortsätta med redskap så som pilatesbollar, TRX-band, kettlebells, flowinmattor och egna kroppen. Detta pass är för ALLA oavsett om du är ny eller erfaren inom träning. ”Styrkan kommer inifrån”

Styrka / Kondition

Detta passet liknar i uppbyggnad styrka/stabilitet men med betydligt mer inslag av pulshöjande moment. Det ställer större krav på din uthållighet än styrka/stabilitet. Här blir du rejält svettig och får ofta ”bita ihop” lite granna. ”Det finns alltid lite mer att ge”

Dagens Workout

Dagens Workout innefattar olika pass vid varje tillfälle. Vi jobbar med redskap som skivstång, rack, väggar, hantlar-/kettlebells, egna kroppen, hopprep, roddmaskiner mm. Under detta pass varierar vi tiden och antal repetitioner vid varje tillfälle. Här går vi ofta utanför ”komfortzonen”. ”Kör så det ryker"